22.07.2010

A new beginning
















Oooæææ!

Da har man "plutselig" ordnet seg en hobbyblogg. Har brukt mange timer foran pcen der jeg har surfet mellom forskjellige hobbybloggere for å finne inspirasjon, og endelig har jeg ordnet meg en egen! Planen er å holde denne så oppdatert som mulig! Mye for å holde oversikt, noe jeg føler jeg mangler i dette garn- og pinnehavet jeg har flytende her hjemme.

Jeg har egentlig både likt og kunnet strikke så lenge jeg kan huske. Kommer fra en relativt effektiv hobbyfamilie, så jeg har egentlig fått det inn med morsmelken. Det ble ett lite opphold i interessen i mine rebelske ungdomsår, men jeg er nå hardt tilbake! I tillegg til strikking har jeg lært meg selv å hekle, og har falt pladask for bestemorrutene!

Så bær med meg og sleng gjerne inn noen kommentarer etterhvert som jeg legger ut mine arbeider:)

2 kommentarer:

  1. Gratulere med ny blogg! :) Flotte luer du har strikket :D Selv er jeg hekta på selbuvotter om dagen :D

    SvarSlett
  2. Takk for det!:) Spennende dette her;)
    Selbuvotter ja, har kjempelyst å strikke det selv! Har bare ikke kommet så langt;) Er så mye man vil lage.. Ser på bloggen din at du har ett "arkiv" med kategorier, hvordan får man det til? Hehe

    SvarSlett